Tuesday, December 21, 2021

Pg dating htaccess

Pg dating htaccess



Registrer deg med e-post og passord. Kan jeg endre siden min? org Jeg har et mobilnettsted som heter m. xml igjen og rediger roboter. I konfigurasjonsfilen for Dating Pro er det config, pg dating htaccess. Kan jeg prøve programvaren?





Hjelp og vanlige spørsmål



Tiltrekk oppmerksomheten til nye besøkende på nettstedet og bygg tilliten deres for å få dem til å opprette en konto på datingnettstedet ditt. Dette utvalget av verktøy vil hjelpe deg å holde datingsidebrukerne engasjert og komme tilbake for mer interessante aktiviteter og innhold.


Bruk disse verktøyene til å forbedre opplevelsen til medlemmene på datingsiden din og gi dem premiumfunksjoner mot en ekstra avgift. Tjen mer ved å forbedre brukeropplevelsen og tilby folk ulike underholdnings- og kommunikasjonsalternativer. Tilleggene og tjenestene som er oppført i denne kategorien hjelper eiere av datingside med å administrere nettstedet sitt, justere det til den valgte nisjen og gi den morsomme og sikre opplevelsen til nettstedets medlemmer, pg dating htaccess.


I denne kategorien har vi kombinert funksjonene og tilleggene som både kan hjelpe medlemmene på nettstedet å tiltrekke seg oppmerksomhet til profilene deres og bringe nye besøkende til datingsiden din, pg dating htaccess. I kategorien Kommunikasjonsverktøy finner du mange verktøy og alternativer som letter kommunikasjonen mellom medlemmene på datingsidene dine og gjør det til en minneverdig opplevelse, pg dating htaccess.


Tjenesteverktøy taler for seg selv ved at de hjelper eierne av datingside med å bygge en lønnsom virksomhet ved å tilby ulike verktøy for å tjene penger på nettstedet. Bor medlemmene på nettstedet ditt i forskjellige fylker og snakker forskjellige språk? Gjør opplevelsen deres mer praktisk og morsom ved å legge til nye språkpakker på nettstedet.


Kjøp en klar database med brukerprofiler for å fylle ut datingsiden din før lansering. Det vil hjelpe pg dating htaccess tiltrekke nye besøkende og konvertere dem til nettstedets medlemmer.


NET tilbyr hostingtjenester av høy kvalitet for kunder som ønsker å starte sin e-handelsvirksomhet med PG pg dating htaccess. Markedsføring er avgjørende for å tiltrekke besøkende til nettstedet ditt og pg dating htaccess bygge merkevaren din.


I denne delen vil vi legge ut løsninger som vil hjelpe deg med å markedsføre tjenestene dine, skape et lojalt kundefellesskap og lære å tiltrekke flere folk til nettstedet ditt ved å analysere oppførselen deres. Alle slags integrasjoner for datingnettstedet og appene dine, fra betalingssystemer til markedsføringsautomatisering.





datingsider på internett



På den nye serveren, sett tillatelser til de samme filene og katalogene som på den gamle serveren. Hvis du ikke er sikker på det, følg denne sjekklisten:. Opprett en ny database på ditt nye vertspanel.


Opprett en databasebruker og gi denne brukeren full tilgang til databasen. I konfigurasjonsfilen for Dating Pro er det config. php i nettstedets rotkatalog endre stier til filer og inkluderer nye databasetilgangsdetaljer.


js for at mobilversjonen av nettstedet ditt skal fungere riktig. xml igjen og rediger roboter. htaccess-filen i nettstedets rot for å sikre at alle kommandoer fortsatt gjelder. Supportteamet vårt hjelper deg gjerne med å flytte nettstedet ditt til en annen server. Kontakt oss i live chat, eller ring Tilleggsgebyr kan påløpe. Hvis du vil fortsette å teste, vennligst chat med oss. Se prissiden. DatingPro » blogg » Dating Pro-programvarenyheter » Hvordan migrere datingsiden din fra en vert til en annen. Konvertering til nye registreringer Konvertering til betalende medlemmer Kundeengasjement og -oppbevaring Datingkanaler Dating Bransjenyheter Dating Pro programvarenyheter Designe verdiforslag Utvikling og vekst Tilbakemelding Markedsføring og annonsering MVP og prototyper Salg og støtte UI-design og analyse Oppsalg og krysssalg.


Takk Tim Stone, naunu og Kevin Bond, disse svarene hjalp meg virkelig. Her er min tilpasning av koden din. Jeg la til funksjonaliteten for å bli omdirigert tilbake til skrivebordssiden fra m.


com i tilfelle brukeren ikke besøker siden med en mobil enhet. Dette ser ut til å fungere bra bortsett fra én ting: Når jeg er på skrivebordssiden med en stasjonær enhet og jeg besøker m. Når jeg prøver igjen, "blir" jeg på m. Kanskje det er en bedre måte å finne ut om enheten er en stasjonær enhet på, jeg nektet bare enhetsdeteksjonen ovenfra.


Og jeg lurer på om alle mobile enheter blir oppdaget på denne måten. I Tim Stones og naunus kode er den delen mye større. Ved å jobbe med Kevins flotte løsning kan du legge denne til. htaccess-fil i nettstedets rotkatalog:. Jeg vet at det ikke er et direkte svar på spørsmålet, men noen som meg kan snuble over dette spørsmålet og lure på hvordan den metoden også ville blitt oppnådd. Stack Overflow for Teams — Samarbeid og del kunnskap med en privat gruppe.


Lag et gratis Team What is Teams? Kollektiver på Stack Overflow. Lære mer. Mobil omdirigering ved hjelp av htaccess Still spørsmål. Spurte for 11 år, 3 måneder siden. Aktiv for 17 dager siden. Sett k ganger. Jeg har en nettside som heter www. org Jeg har et mobilnettsted som heter m. org Jeg vil bruke en htaccess for automatisk å omdirigere hovednettstedets URL til mobilversjonen.. Det er imidlertid en lenke på mobilversjonen som peker tilbake til hovednettstedet som heter www.


org Jeg vil ikke at brukeren skal få komme tilbake til mobil ved et uhell ved å klikke på logoen på hovedsiden. Hvis ikke er jeg åpen for alternative alternativer. no [R,L]. Forbedre dette spørsmålet. redigert 13. september '10 at spurt 9. september '10 på balexander balexander Det må være noe å sjekke om de er på en mobiltelefon eller ikke som jeg allerede har satt opp noe JavaScript for å endre CSS, men hvis de prøver å forlate det vil det omdirigere tilbake. Den siste EDIT du brukte for å registrere mobil omdirigering har en feil i seg.


Noen ganger oppdager den IE8 på W7 som mobil enhet. Jeg kan ikke gjengi dette for øyeblikket, men jeg vil holde deg oppdatert så snart jeg foretar mer etterforskning. Legg til en kommentar. Aktive eldste stemmer. nettleser opp. Forbedre dette svaret. redigert 17. nov. '10 kl. besvart 17. nov. '10 kl. Shauno Shauno 1, 1 1 gullmerke 11 11 sølvmerker 18 18 bronsemerker.


Har søkt etter omdirigeringssløyfeløsning. Denne adresserer det bra så langt. Viser dette skrivebords- eller mobilversjonen til en ipad? I kategorien Kommunikasjonsverktøy finner du mange verktøy og alternativer som letter kommunikasjonen mellom medlemmene på datingsidene dine og gjør det til en minneverdig opplevelse.


Tjenesteverktøy taler for seg selv ved at de hjelper eierne av datingside med å bygge en lønnsom virksomhet ved å tilby ulike verktøy for å tjene penger på nettstedet. Bor medlemmene på nettstedet ditt i forskjellige fylker og snakker forskjellige språk? Gjør opplevelsen deres mer praktisk og morsom ved å legge til nye språkpakker på nettstedet.


Kjøp en klar database med brukerprofiler for å fylle ut datingsiden din før lansering.

No comments:

Post a Comment